Доставка и връщане
Ако някога закупите от нас продукт, който желаете да върнете, в случай, че продуктът не е отворен, може да го върнете директно към нас за Ваша сметка, и ще получите 100% от стойността му обратно в рамките на 14 дни след като получим продукта обратно.
В случай, че получите повреден или дефектен продукт, моля свържете се с отдел Обслужване на клиенти, за да уговорите връщането. В случай, че потвърдим повредата/дефекта, ще получите цялата сума обратно, включително и разходите за връщане.
Клиентите, които закупуват продукти от уебсайта на Lancôme, могат да ги върнат по пощата. За повече информация се обадете на +359 2 492 59 41(Обаждането се таксува според тарифната политика на съответния оператор) .
За целите на нашата счетоводна отчетност най-учтиво молим да прилагате разписката от продажбата и/или фактурата с всяка върната поръчка. За съжаление, ако купувате продукти на Lancôme от неоторизирани търговци на дребно или от други неоторизирани източници, не можем да Ви предложим нашата гаранция за възстановяване на заплатената сума или по друг начин да Ви съдействаме при евентуални проблеми, с които бихте могли да се сблъскате.
Ако се нуждаете от допълнителна информация относно връщането на продукти на Lancôme, моля, не се колебайте да ни се обадите на телефон +359 2 492 59 41 (Обаждането се таксува според тарифната политика на съответния оператор) и за нас ще бъде удоволствие да Ви съдействаме.
Моля, изпратете артикулите, които искате да върнете, на следния адрес:
Inout/Pactic/Frogman ID 27088A
Западна Промишлена Зона, бул. 3-ти март 44
7000 Pyce
България
Моля, приложете формуляра за връщане в горната част на опаковката, който можете да намерите тук
.
ВИД НА ДОСТАВКАТА |
ТАКСА ЗА ПОРЪЧКА |
стандартна |
|
стандартна |
|
Обработваме поръчките от понеделник до петък в реда, в който са получени. Поръчките, направени след 12.00 часа EST (обяд) в понеделник–четвъртък и 11.00 часа EST в петък, не се обработват до следващия работен ден.
Времето за доставка до адрес от момента на поръчване е 5 - 7 работни дни, а в случай на официални празници, времето за доставка се удължава в съответствие с броя на неработните дни.
Ако желаете да проверите статуса на Вашата поръчка, използвайте номера за проследяване, посочен в имейла с потвърждение за доставка. Ако имате въпроси относно Ваша поръчка, обадете ни се на +359 2 492 59 41 (oбаждането се таксува според тарифната политика на съответния оператор) или ни изпратете имейл до отдел „Обслужване на клиенти“, а ние с удоволствие ще Ви съдействаме.